آموزش برگشت هزینه دامنه ها و درخواست های لغو شده

برگشت هزینه دامنه ها و درخواست های لغو شده

در مواردی همچون تایید نشدن مدارک دامنه، اتمام دوره قانونی درخواست هایی همچون انتقال و ثبت و… و همچنین لغو دامنه هایی که مشمول استرداد وجه می شوند و توضیحاتشان در این لینک موجود است، سیستم ایرنیک به طور اتوماتیک هزینه ها را به ما برگشت می زند و نیازی به ارسال ایمیل و یا تیکت به ما نیست و همکاران ما در پرشین رجیستر هر چند وقت اینگونه موارد را چک میکنند (اغلب روزانه) و سپس هزینه را به موجودی کاربر در پرشین رجیستر بر می گردانند.

برای آگاهی از وضعیت دامنه ها و همچنین اینکه آیا هزینه برگشت خورده است یا خیر، همواره می توانید از مسیر زیر اقدام نمائید:

پرشین رجیستر => سفارشات من

در صورتیکه وضعیت دامنه “کنسل” باشد بدین معناست که هزینه آن مورد به حساب شما در پرشین رجیستر برگشت خورده است.

دقت نمائید، تنها در صورتیکه پس از نهایتا سه روزی کاری، هزینه برگشت نخورده بود، مراتب را از طریق تیکت با ما درمیان گذارید تا بررسی های بیشتر انجام شود چراکه گاهی اوقات سیستم نیک هزینه را اتوماتیک ممکن است برگشت نزند و طبیعتا ما هم متوجه این امر نخواهیم شد.

از کاربران محترم تقاضا می شود تا قبل از سه روز، از ارسال تیکت خودداری نمایند تا همکاران ما بتوانند پاسخگویی کارآمد تری داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

در هر قدم کنار شما هستیم

به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x