اخبار تحریم ایرانیان توسط Resello | کیسه دوزی کاسبان تحریم!

تحریم ایرانیان توسط Resello | کیسه دوزی کاسبان تحریم!

در روزهای گذشته خبری در مورد هشدار شرکت ریسلو (Resello) در رابطه با تغییر policy های آن شرکت و در نتیجه ایجاد محدودیت برای مالکان ایرانی دامنه‌ها منتشر شد که سبب ایجاد نگرانی میان کاربران ایرانی شده است. در این میان برخی افراد و شرکت‌ها فرصت را غنیمت شمرده و با سواستفاده از عدم آگاهی کاربران نسبت به این تغییرات ، و صرفا برای کسب منافع مالی به شیوه کاسبان تحریم، اقدام به ارسال ایمیل‌ها و پیام‌های تشویش آفرین نموده‌اند ؛ که این امر بر نگرانی و اضطراب کاربران افزوده است.

متاسفانه باتوجه به تحریم های موجود آمریکا علیه ایران، رسلو اعلام کرده است که از تاریخ 27 تیرماه 1396 خدمات ثبت و انتقال را برای کاربران ایرانی مسدود می کند و لذا این مرکز مجبور به جابجایی به رجیسترار جدید می باشد.

شایان ذکر است، هیچگونه مشکلی برای دامنه ها وجود ندارد و پس از قطعی شدن مذاکرات به رجیسترار جدید منتقل خواهیم شد. در صورتیکه نیاز به اقدامی از سمت کاربران باشد، مراتب به شما متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

این مرکز با توجه به سابقه فعالیت تخصصی در حوزه دامنه، به دور از هرگونه حواشی و موج هایی که متاسفانه برخی از شرکت های ایرانی برای شوک بازار ایجاد کرده اند، پس از تحقیق و مذاکره با شرکای تجاری مربوطه، بهترین گزینه برای جابجایی را انتخاب خواهد کرد و از شما کاربران محترم خواهشمند است به موج های ایجاد شده توجهی نکنید.

ما به دور از عجله و با دقت و تحقیق کامل و تخصصی، انشاءالله بدون مشکل به رجیستراری که در اولویت اول امنیت بیشتری داشته باشد و سپس سایر فاکتورهای لازم را برای ایرانیان داشته باشد جابجا خواهیم شد لذا خواهشمند است نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 

نکته: اگر شما کاربر پرشین رجیستر هستید نیاز به تغییر و اقدامی ندارید و تمامی کارهای انتقال به رجیسترار جدید توسط پرشین رجیستر با نهایت دقت انجام خواهد شد.

 

صرفا خواهشمند است موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید:

1- تا اطلاع ثانوی، امکان ثبت دامنه جدید در پرشین رجیستر میسر نمی باشد.

2- خوشبختانه هیچ تهدیدی برای دامنه های قبلی کاربران تا اطلاع ثانوی وجود ندارد و این مرکز تمام تلاش خود را برای حفظ و جابجایی ایمن دامنه کاربران خواهد کرد. فقط پیشنهاد می شود اگر دامنه ای دارید که طی 4 ماه اینده منقضی می شود، آن را هم اکنون تمدید نمائید.

3- از ایجاد اکانت کاستومری و یا نمایندگی جدید با مشخصات ایرانی خودداری نمایید.

اگر نماینده هستید:

1- به منظور کاهش ریسک، در اسرع وقت اطلاعات پروفایل تان را غیر ایرانی کنید. برای این منظور وارد اکانت نمایندگی تان شوید و سپس مطابق تصویر زیر بر روی Login as Customer کلیک نمائید.

2- سپس به سربرگ profile رفته و تمام کانتکت هایتان را آپدیت کنید.

3- شهر، استان، کشور، شماره تماس باید کشوری غیر از ایران باشد به عنوان مثال دوبی. همچنین دقت کنید که هیچگونه عبارت فارسی در کانتکت وجود نداشته باشد.

4- دامنه جدیدی ثبت نکنید و انتقال ورودی نیز انجام ندهید. همچنین دامنه هایی که کمتر از 4 ماه دیگر منقضی می شوند را ترجیحا تمدید کنید چراکه احتمال افزایش تعرفه از سمت رسلو برای ایرانی ها وجود خواهد داشت.

5- این موارد را برای زیرنمایندگان تان هم انجام دهید و به ایشان اطلاع دهید.

 

پیشاپیش از تمام کاربران و نمایندگان بابت همراهی شان تشکر می کنیم و این اطمینان را می دهیم که با نهایت دقت، نسبت به انتخاب رجیسترار جدید و مطمئن که کمترین مشکل را با ایرانیان داشته باشد، اقدام خواهیم کرد. انشاءالله دامنه ها بدون هیچگونه مشکلی، به رجیسترار جدید منتقل خواهند شد که متعاقبا اعلام خواهد گردید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

در هر قدم کنار شما هستیم

به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x