آموزش آموزش تمدید دامنه های آی آر

آموزش تمدید دامنه های آی آر

با دنبال کردن این آموزش، می توانید دامنه های آی آر خود را توسط سایت پرشین رجیستر تمدید کنید و فرقی نمی کند که دامنه توسط شرکت دیگری ثبت شده باشد یا خیر…

1- مطمئن شوید رابط های شناسه تان بر روی گزینه “همه” ست شده باشد. (آموزش تنظیم رابط)

نکته: اگر انتهای پست لینکی که در شماره 1 درج شده است را فراموش کرده اید مطالعه کنید، مجدد به آن لینک برگردید و انتهای متن را مطالعه نمائید 😉

2- وارد حساب کاربری خود در سایت پرشین رجیستر شوید.

3- از منوی سمت راست، گزینه “خدمات آی آر” را انتخاب نمائید.

4- در صفحه باز شده، گزینه تمدید دامنه را انتخاب کنید.

5- در صفحه باز شده، نام دامنه را وارد کنید و سپس مدت را تعیین کنید. همچنین می بایست شناسه نیک خودتان را نیز وارد نمائید.

6- بر روی دکمه تمدید کلیک کنید تا دامنه به صورت اتوماتیک برای شناسه شما تمدید شود.

7- دقت داشته باشید تمدید دامنه در لحظه انجام می شود اما سرور هوئیز نیک با چند دقیقه تاخیر آپدیت می شود لذا تاریخ انقضاء دامنه شما پس از چند دقیقه ،در سرور هوئیز نیک آپدیت خواهد شد.

توجه: اگر در هنگام تمدید با خطا مواجه شدید، ابتدا مطمئن شوید که رابط های خود دامنه را بدرستی ست کرده اید، سپس چک کنید که بیش از 30 روز از انقضاء دامنه نگذشته باشد چراکه اگر بیش از 30 روز گذشته باشد به صورت عادی نمی توانید تمدید کنید و می بایست درخواست بازگشایی دامنه قفل شده را بدهید.

در صورتیکه مشکل از این موارد نبود، نام دامنه را به همراه شناسه و مدت تمدید از طریق پشتیبانی برای ما تیکت کنید تا در اسرع وقت پیگیری شود.

خواهشمند است در صورت بروز خطا، دائما درخواست تمدید ارسال نکنید در غیر این صورت حساب تان به عنوان ربات شناخته شده و نهایتا بن خواهید شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

در هر قدم کنار شما هستیم

به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x